علمتنى الحياه ان احترم عقول البشر ولكن لا اثق بها ......؟

Monday, November 8, 2010

على طول بسأل عليك ..؟


على طول بسأل عليك
يا حبيبى انا روحى فيك
سهران انا ليلى ليك
سهران فى لون عنيك
مهما ابعد مش ناسيك
صدقنى بخاف عليك
دا انا عايش علشان المس اديك
يا حبيبى صعب انسى عنيك
صدقنى مش ههون عليك
دا انت اقربلى من نور عنيك
بحبك مش كلام
صدقنى دى اكتر من الخيال
حبك شاغلنى بقالى ليال
وحالى مبقاش هوا حال
صدقنى بحبك وخايف عليك
يا حبيبى مستحيل اهون عليك
دا انا عايش علشان المس اديك
صدقنى اقربلك من نور عنيك
بحبك مش كلام دا حبك فوق الخيال
سهران انا يجى ايام وليال
صدقنى حبك فوق الخيال
يا حبيبى روحك تفوت
من قدامى احس انى هموت والمس اديك
صدقنى عايش عشانك
مش خايف فى الدنيا غير علشانك
بحبك اعمل ايه ؟صدقنى خايف عليك
على طول بسأل عليك ؟
قلبى اول ما شافك معرفش جراله ايه ؟
اول ما شافك نداك وقولت كل الكلام
حسيت انى ابتديت خوفت تانى عليك
خوفت اقرب المس اديك
تحسنى تفهمنى تبعد بعيد
تقولى خايف من الايام
صدقنى بحبك وحبك فوق الخيال
لبيهدى ولا بيرتاحله بال
سهران اوصف عنيك
خايف اكدب عليك
اقولك انى مش هموت عليك
على طول بسأل عليك
واعرف اخبارك ايه ؟
يا حبيبى انت مهما تغيب
صدقنى فى عنيك قريب
خايف من الايام لتبعدنا تانى اوام
خايف اهرب بعيد ارجع موجوع من جديد
مكفايه بعدك زمان سبنى فى حضنك اعيش
انت ليه بتبعدنى عنك سنين ؟
على طول بسأل عليك
خايف من شوقى ليك
سهران انا لياليك
حكايتنا فوق الخيال
يا حبيبى انا مهما اقول صدقنى متتحكيش
لو هوصفلك انا هوصف ايه ولا ايه ؟
صدقنى بحبك واعمل ايه ؟
على طول بسأل عليك
امته بس هشوف عنيك
حقيقى نفسى المس اديك
ما تقولى يالى بعدت عنى
امته بس اشوفك جنب منى
مشتاقه انا روحى ليك
كل ثانيه بسأل عليك
ارجع تعالى دا انا كلى ليك
كل يوم بشتاق اليك امته
حقيقى هشوف عنيك
يارب تصدق حبى ليك
احلفلك بايه شىء يكون غالى عليك
علشان تصدق قسمى ليك
على طول بسأل عليك
دا كفايه ودليل
دا انا قلب تعب مراسيل
على طول بسأل عليك
امته يا ترى هشوف عنيك
حقيقى نفسى المس اديك
على طول بسأل عليك

No comments:

كلام فى الحب